الثلاثاء، أكتوبر ١٤، ٢٠٠٨

احترس من ذئب الكوتشات









وربنا حاجة تفقع المرارة










بجد ... اول مرة احس ان جوايا كمية شر لحد كدة










يوم السبت اللي فات كنت في رابعة العدوية عشان احضر محاضرة الافتتاحية لفريق زدني ، واذا بي بعد صلاة المغرب في مسجد رابعة اقف بدون كوتشيّ العزيز !





كوتشي اديداس اصلي وربنا ... بس فرز تاني :D





وكنت تقريبا اول مرة اغسله كويس ... يارتني ما غسلته





بعد الصلاة قمت بسرعة عشان ادور على الكوتش في مكانه ملاقتهوش ، دورت عليه في اماكن الاحذية في المسجد كله ملقتهوش





طبعا انا مش بحط الشوز في مكان الاحذية اللي بفلوس دا .. اصل الواحد لو بيدفع جنيه او اتين في كل صلاة جماعة هيكسل يصلي اصلا :d










بجد اتخنقت اوي لما اكتشفت ان الكوتش السرقة ، بعد ما اكدتلي ادارة المسجد ان الحكاية دي اتكررت الفترة الاخيرة





ومش بس انا .. اتسرق من واحد تاني برضه كوتشي اديداس في نفس التوقيت .. يعني كنا واقفين انا وهو بالشرابات ندور في المسجد اكتر وبعدين اكتشفنا ان احنا اللي اتنين اتسرقنا .. والكوتشين اديداس ... يعني حرامي تخصص كمان ...او ممكن كانوا اتنين مع بعض










بجد حاجة تخنق اوي ، هي فعلا ظاهرة موجودة بس كترت اوي ، وظاهرة تكسف ، وبجد كنت بشوف حالات كدة كتير ، بس لما عشت الموقف حسيته اوي .... حسيت كدة كأني واحد ضربني على قفايا وانا بصلي وجري





انا فعلا لو كنت مسكته كنت فرتكتهم وعلقت اشلائه على باب الجامع عبرة لمن يعتبر ومن لا يعتبر كمان !










فكرت كمان ان لو هو فعلا ظاهرة كدة في المسجد ده ، اوهب نفسي شوية بقا واقعد يوم من اوله كدة احاول اقفش اللي بيعمل كدة





بس قلت الطيب احسن بقا















وربنا يعوضني بكوتش احسن منه :(










هو اصلا كان ديق عليا حبتين ...










استنو استنوا










هو حد قرا التدوينة اللي فاتت وحسد الكوتش ولا ايه





شكلكو عينكوا وحشة :)











Posted by Mahmoud Hafez :: الثلاثاء, أكتوبر ١٤, ٢٠٠٨ :: 1 Comments:

Post a Comment


Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters